close

 

在某某部落格聽到的背景音樂,

我覺得挺好聽的!!

分享給大家!!

 

 

 

Drug Dealer by Sunshine State

 

歌詞:FROM(這位大大借用一下囉)

Been flirting with you for a while
和你打情罵俏了一陣子
I like your eyes, i like your style
我發現我喜歡你的眼睛、你說話的語調
When you said you liked mine too
你說你也喜歡我
I thought i could get close to you
我想我們應該可以更進一步
You called me often, made me laugh
你常跟我講電話,還逗我笑
Soon we had made dinner plans
很快的,我們已經在想晚餐吃什麼
We ate a lot and i got drunk
我們吃了好多,我還喝醉了
We closed the restaurant down
一直到餐廳都打烊
I was thinking "Is it your place or mine?"
我偷偷地在想:去你那,還是到我家來?
You said you didn’t have the time
你說你今晚沒空
You said you had to work but it was already past 2
你說你必須工作,可是現在已經半夜兩點啦

Are you a doctor?
你是醫生嗎?
Are you an artist?
還是個藝術家?
Are you the man who cleans the streets when i’m in bed?
還是你趁我睡著的時候,去打掃髒亂的街道
Are you a writer
你是個作家嗎?
Do you drive a taxi until dawn?
還是你開車載客直到天亮?
Am i just too naive to know what’s going on?
是我太天真嗎?我一點都不想知道這是怎麼一回事!

Last friday i went out with friends
上星期五,我和朋友出去
To hear my favorite DJ spin
去聽我最喜歡的DJ播音樂
I danced until my feet got sore
跳舞跳到我腳都軟了
Then i saw you on the floor
然後,我看到你躺在地板上(→搞...搞什麼鬼版~嗑昏頭了!XD)
然後,我看到你也在舞池裡(→正確版,感謝網友相協訂正)
I asked you to come dance with me
我要你起來和我跳支舞
You said " I'd love to but you see,
你說:我很想這麼做,可是妳知道...
Even though you're looking fine,
雖然妳今天晚上很迷人
I'm working. I don't have the time."
但我在工作,現在沒空。
But you're not behind the bar,
可是你不在吧台調酒
You're not bouncing or parking cars
你不是保鏢、也不是泊車小弟
So tell me what exactly do you do
行行好,告訴我,你的工作到底是什麼?

Are you a doctor?
你是醫生嗎?
Are you an artist?
還是藝術家?
Are you the man who cleans the streets when I'm in bed?
還是你趁我睡著的時候,去打掃髒亂的街道
Are you a writer?
你是個作家嗎?
Do you drive a taxi until dawn?
還是你開車載客直到天亮?
Am i just too naive to know what's going on?oh~
是我太天真嗎?我一點都不想知道這是怎麼一回事!
Am i just too naive to know what's going on?
是我太天真吧!我一點都不想知道這是怎麼一回事。

At carol's party last weekend
上星期Carol開趴替
I brought you by to meet my friends
我帶你過去認識一些朋友
When we walked in, the room went dead
當我們走進去的時候,一片鴉雀無聲
Someone took me aside and said, "I don't think he's you type,
有人把我拉到一旁,跟我說:我覺得他不是你的菜,
He deals drugs every night and besides that he has a girlfriend or two."
他每天晚上都在賣藥,而且有好幾個女朋友。

So...
原來...
You're not a doctor
你不是醫生。
You're not an artist.
你也不是藝術家。
You're not the man who cleans the streets when I'm in bed, no,no
你也不是趁我睡覺打掃街道的人,都不是。
You're not a writer
你不是作家。
You don't drive a taxi until dawn
你也不去開車載客直到天亮。
I guess i was too naive to know what's going on
我想是我太天真才不知道這是怎麼一回事。

You're not a doctor
你不是醫生。
You're not an artist.
你也不是藝術家。
You're not the man who cleans the streets when I'm in bed
你也不是趁我睡覺打掃街道的人,都不是。
You're not a writer
你不是作家。
You don't drive a taxi until dawn
你也不去開車載客直到天亮。
I guess i was too naive to know but you out there deals no
我想是我太天真才不知道...可是你跟我出去什麼也沒做啊!
I guess i was too naive to know what's going on
我想是我太天真才不知道這是怎麼一回事......

(OS: what the guy I met...Orz...)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    oimjk123753 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()